Simon Yam Sambut Hari Ibu di Malaysia


Ever wonder apa nak hadiahkan pada ibu korang sempena musim perayaan ni? Al-maklum la mesti mak-mak kita letih sebab kena buat kerja rumah, ada yang perlu cari rezeki untuk keluarga, dah letih-letih mesti nak rehat kan?

GINTELL DeSPACE STAR.

So abam recommend kat korang untuk consider hadiahkan produk kerusi urut dari jenama Gintell ni, DeSpace Star iaitu produk 'starbuy' dari Kerusi Urut Siri UFO yang sangat menyenangkan, selesa, padat dan harga berpatutan. Malah bersempena Hari Ibu, Gintell kasi promosi best beli 1 percuma 1! Caranya mudah je. Korang beli kerusi urut DeSpace Star ni dan korang akan dapat 1 sofa urut Rosemantic yang bernilai RM4488 khas untuk korang!

Antara ciri unik yang terdapat pada kerusi urut DeSpace Star ni ialah

XV Track
Berukuran 135cm, merangkumi leher dan memimpin sepanjang jalan ke peha, seta menawarkan perlindungan badan sebanyak 48% untuk urutan yang berkesan.

Roller Ball-Moon
Bola roller ini lebih panjang 2cm daripada bola urut biasa, memberikan 20% lebih protrusi dan masuk ke dalam bidang yang curvy seperti leher, bahu, pinggang dan punggung untuk memberikan urutan yang lebih intensif dan menyenangkan

4D Reflex Spa
Gabungan 2 teknologi yang berputar 'Guasa plus Dual Spa Air-Calf Massage'. Pemanasan lutut pada masa yang sama untuk mengelakkan degenerasi sendi lutu, satu ciri khas yang sangat bermanfaat untuk orang tua. Terapi Guasa meningkatkan peredaran darah dan merangsangkan mata akupuntur kaki kita.

Perghhh memang banyak kelebihan kerusi urut ni dan seeloknya kita ada satu kat rumah. Ye la, lepas penat kerja dan macam-macam aktiviti, mesti la kena ada masa untuk relax dan tenangkan diri kan?

Comments

Popular Posts