Tempat PERFECT Untuk Buat Majlis



Selalunya bila kita cakap pasal apa-apa majlis, dalam kepala mesti terfikir masalah parking la, masalah berhimpit dengan orang ramai yang buat korang rasa tak selesa untuk pergi ke majlis-majlis tak kisah sama ada majlis perkahwinan atau majlis korporat.

Contohnya korang organizer mesti korang nak semua benda berjalan lancar tanpa pening kepala untuk fikir mana nak cari katering, mana nak cari photographer, videographer dan make up artist untuk hias korang cantik-cantik, hensem-hensem dan dekat sini abam nak share dengan korang penyelesaian masalah korang nie dengan cara paling best sekali.
Bangi Avenue Convention Centre (BACC) ialah 1 pusat konvensyen terbaru dan antara yang istimewa pada pendapat abam.

Sebab apa?

BACC nie adalah antara pusat konvensyen terbesar dengan facility yang terbaik untuk memudahkan banyak kerja korang. Antaranya BACC mampu untuk menampung 1 ribu kenderaan dlm 1 masa. Dengan dewan yang mampu memuatkan lebih 4 ribu pengunjung serta variasi perkhidmatan yang disediakan. Contohnya,kalau korang nak buat majlis kahwin ala-ala garden weeding, BACC boleh memenuhi hasrat korang sebab memang dah tersedia lokasi untuk garden wedding, siap ada fountain gitu.
Abam sedar kite dekat Malaysia,langit tak selalunya cerah,awan tak selalunya mendung. Kadang2 tu panas tak ingat, kadang-kadang tu hujan tak terjangka. Jadi, dekat BACC nie mmg tersedia kawasan outdoor yang terlindung dengan atap yang besar tapi masih kekalkan konsep open space dan kalau korang nak buat majlis di dewan pun, BACC menyediakan dewan bertaraf 5 bintang dengan harga serendah RM58 sekepala, korang akan dapat servis katering, jurumekap dan krew photographer terbaik yang mampu melengkapkan majlis korang.
Anyway not to mention BACC nie sangat-sangat dekat dengan Bangi Wonderful Theme Park. Jadi sangat sesuai korang bawa family dan habiskan masa berkualiti bersama. Lokasi BACC nie strategik sebab dekat dengan lebuhraya dan mudah untuk sampai. Jadinya abam sangat-sangat recommended untuk korang buat pelbagai aktiviti dekat sini tak kisah untuk peribadi atau untuk company korang.

Kalau nak maklumat lagi lanjut korang boleh check out detail dkt bawah ok ?

Comments

Popular Posts